1703, 2015

Wat zijn goede kleuren voor je website?

De kleuren op een website worden vaak gekozen op basis van gevoel, persoonlijke voorkeur of eigen associaties. Het is daarom belangrijk om te beseffen dat de gebruikte kleuren een belangrijke impact op de bezoekers van je website hebben. De associatie die een bezoeker met je website heeft, wordt immers mede […]

Read More

1703, 2015

MVO Nederland ´Ambitie 2020´

Nederland wereldvoorbeeld van een circulaire en inclusieve economie. Dat is de nationale ambitie van het Nederlandse bedrijfsleven waardoor onze economie sterk, sociaal en concurrerend blijft. MVO Nederland wil met ambitie 2020 bedrijven helpen deze ambitie waar te maken.

Ambitie 2020 biedt uw bedrijf volop kansen. Samen met bedrijven en experts heeft […]

Read More

1802, 2015

4 miljoen maatschappelijke impact door te delen

De online deelplatforms Peerby, Thuisafgehaald, SnappCar en Croqqer hebben in Nederland samen al meer dan honderdduizend huur-, leen- of deelovereenkomsten tot stand gebracht.

Om te meten welke maatschappelijke impact de deelplatforms écht creëren voor klanten en de maatschappij, heeft Achmea samen met True Price en de platforms gekeken naar hun maatschappelijke […]

Read More

1702, 2015

Sociale innovatie

NUT EN NOODZAAK

“YOU CAN NOT BUILD AN ORGANISATION FIT FOR THE FUTURE IF IT IS NOT FIT FOR HUMAN BEINGS”- GARY HAMEL

Innovatie is één van de voornaamste manieren om als bedrijf succesvol te zijn in een veranderende markt en maatschappij. Door te innoveren kunt u nieuwe producten ontwikkelen, betere kwaliteit […]

Read More

1002, 2015

Máxima praat in Utrecht over sociaal ondernemerschap

Koningin Máxima was vanochtend in Utrecht om te praten over sociaal ondernemerschap. Bij Seats2Meat in Hoog Catharijne werd daarover een symposium gehouden.

Máxima sprak met verschillende deelnemers over sociaal ondernemerschap op het evenement met de naam ‘Social Value is serious value’. Het bedrijf Social Powerhouse startte in 2013 vanuit de vergaderruimte van Seats2meat […]

Read More